Powstał tutaj nowy parking wraz z jezdnią manewrową oraz infrastruktura dla pieszych, umożliwiająca dojście na perony kolejowe. Wybudowana została nowa zatoka autobusowa. W ramach zagospodarowania zainstalowane zostały wiaty przystankowe, pylon informacyjny, tablice systemu informacji pasażerskiej oraz kosze na śmieci. W ramach prac przebudowana została infrastruktura elektroenergetyczna, telekomunikacyjna oraz kanalizacja deszczowa i sieci gazowe. Zagospodarowana została także zieleń.
Koszt prac wyniósł ponad 6,8 mln zł brutto. Roboty budowlane zrealizowała firma Elbud Szczecin Sp. z o.o.
Koordynacją i nadzorem inwestorskim nad realizacją miejskiej części Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej, zajmuje się pełniąca funkcję inwestora zastępczego spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Zamówienie współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 5.2. Rozwój Transportu Kolejowego poza TEN-T, oś priorytetowa V Rozwój transportu kolejowego w Polsce, pod nazwą: „Budowa węzłów i przystanków przesiadkowych wraz z urządzeniami związanymi z integracją transportu, na liniach kolejowych 273, 351, 401 i 406 w ramach Budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitarnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351. dla projektu pn. „Budowa Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej z wykorzystaniem istniejących odcinków linii kolejowych nr 406, 273, 351”.